Long Live

Disclaimer

Bonjour~ ( replace with urs)

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here !

Music

  ( music player )

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others: ? ? ?
A blog inspired by Mae.
Megat Azizy :*
hi peeps . dah lamakan aku tak update! act aku malas dh nak update bagai nie . menyusahkan aku jee kau tahu! hmm tak apa lah . sekarang aku nk update orang yg paling penting dalam hidup aku :p nak tahu sapa baca sampai habis kay~

|
|
|
V

haa nie lah budak gedik *Megat Azizy :D

say hi kat dia . okay now aku nk cerita macam mana aku boleh kenal dengan dia! kitaorang kenal kat twitter taw *sombong-->tegur-->mention-->Dm-->mintak number-->mention-->luahkan perasan-->mintak couple-->HappyEnding :") time 14/7/12 *malam . Dia mintak couple kat aku kan? sumpah gentle gila dohh dia orang first yg buat aku nangis tengah-2 malam . hahah nak tahu sebab apa? sebab sweet sangat kod <3 

nak tahu dia mintak couple macam mana? japp .....Haa nie dia 
* huda,this not kelakar kay.this is reality . you know , i memang ada perasaan dengan you. sudi tak huda jadi girlfriend megat ? 

haha sweet tak? haha lantak kauorang lah nak kata apa yg pasti aku sayang dia sesangat :P aku harap dia lah yg boleh buat aku gelak selalu 
Totally iloveyou otomen tiga :*




Older Post