Long Live

Disclaimer

Bonjour~ ( replace with urs)

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here !

Music

  ( music player )

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others: ? ? ?
A blog inspired by Mae.
FAHMI *something* HARIS
hi peeps . kauorang macam mana? aku nie dh terlebih sihat dah , hari nie hari jumaat 6/4/12 ken? aku baru kelua date dengan kanak-2 hingusan nie :) sapa? jap yeww sayang jap lagi aku bagi kauorang tengok gambar budak dua orang tuu :) 

|
|
v

now aku nak cerita pasal yang baju putih tuu kayy :) HAHA wehh sayang , tak boleh blah lah muka kau mcam tuu O_O . tapi comel ouh!so abaiken pasal muka or every thing taww . yang aku tahu nama budak tuu fahmi lani jeee nama panjang aku tak tahu sangat lah --' maaf kay. okay fahmi ni baik orangnye kelakar pon kelakar :D tapii agak pendiam or pemalu jugak lah. haha pemalu ke? ohh gosh .tapi best jugak kawan dengan beruk yg gambar kat atas nie . dorang nie boleh buat aku ketawa . so hidup aku pon boleh bahagia <3

no comment yang tengh tuu *BAJU HITAM* --'

okay sebelum aku terluap . nama budak gemok nie haris danial , alah yang baju kotak-kotak tuu mwhehe .  aku suka panggil dia *kunfu panda* aku tahu lah yang dia tuu manusia eleh bialah aku nak panggil apa pon ken? yg kecoh sangat kenapa? choii~ tapii ken dia selalu gelar ken diri dia *pola bear* or *bear* comel ken? yelahh dia putih kod dari aku . mybe dia pandai jaga kulit mana lah tahu ken? dia ni sama jee dengan fahmi tuu baik sangat :) yang buat aku sakit hati timee dia menganjing cakap aku! memang nk cepukk je muka dia . haha gurau jee sayang <3

--> iloveyousayang :3




Older Post | Newer Post