Long Live

Disclaimer

Bonjour~ ( replace with urs)

Entries About Link Tuto

Tagboard

Put your CBOX CODE here !

Music

  ( music player )

Credits

Basecode : Aina Syaza
Template : Amel Jasmeen
Owner: Put your name
Others: ? ? ?
A blog inspired by Mae.
no tittel :-/
Hi sayang , amacam kauorang sihat ke ta? aku kat sini kurang sihat sikit jee ._. dah lama aku tak tulis apa kat blog nie . Aku rasa pon dah berabuk nie hee tipu jee . Okay yanng aku nk cerita sekarang tak ada tajuk , maaf erk :-/ kalau nak tahu pasal apa baca sampai abes tahu brbb -_-
|
|
v

alahai gambar berdua alahai hai . rindu pulak time nie ouh :-( kay aku penah suruh 'si dia' buat kan aku macam gambar kat atas nie . hee dia BUAT tahu tapi sekejap jee yelah mana tak nyerr buli anak ustazah . HAHA *padahal malu sebab badan berat :-3 weehhhh aku rinduuu dengan 'si dia' :'( aku takod nak cakap dia yang aku sayang dia atau rindu dia ken? mesti aku starts nangis , aku tak tahu nak buat apa ouhh sekarang nie :-( help me please . hmm susah lah kalau hidup macam nie jee kan? *kehidupan lah huda . 

*Hello si dia . listen here kay biyy ,  dengar tawww aku  nak jujo nie kay! act aku tak boleh lupa kan kau dan aku tak nak kau dengan aku . seriusly aku tak boleh lupa time kita bersama kay *:-( btw kau jangan lupa aku tahu . kalau kau lupa aku ken wehh? aku gigit telinga kau sampai putus . haha padan muka kau :P *kejam sangat ke? tak apa sekali sekala jee :-D

wehhhhhhh. kalau nak kelua dengan kau boleh ta? hee kena mintak izin kang tak pasai-2 awek dia baling penyapu kat aku susah pulak ken? si botak aku tuntut bear and coklate aku kay! haha jangan lupa beli tahu *gurau jee . ahh lagi satu jangan lupa diet , nak kurus ken? nak kurus dengar cakap mak kedua kau nie *huda . 55 kebawah kay bukan keatas :') hee
|
|
v

gambar keseorangan hmm :/  kenapa seorangan pulak? adui kauorang blur ke apa ahh? single lah tuu pon nak aku bagi tahu ke *tak marah . sapa yang mintak? hudasyazwani yeww aku , yess ramai cakap aku stupid . entah lah wehhhhhhh aku nie tergesa-gesa , serabut gila ouh ~ aku suka sangat buat keputusan teburu-buru . tengok lah sekarang apa jadi huda? diri sendiri yang terkena . haha ingat aku kesah kee doh . kbaiii :-/






Older Post | Newer Post